Η Amanda Maier υπήρξε η πρώτη Σουηδή βιολίστρια και συνθέτις που στο 2ο μισό του 19ου αιώνα έγινε διάσημη στην Ευρώπη, και η πρώτη γυναίκα που απέκτησε δίπλωμα διεύθυνσης ορχήστρας στη χώρα της.Το 1880,έχοντας ήδη συνθέσει και παρουσιάσει έργα της στη Στοκχόλμη, στη Λειψία και στις περιοδείες της, παντρεύτηκε τον Γερμανο-Ολλανδό πιανίστα και συνθέτη Julius Roentgen και εγκαταστάθηκε στο Άμστερνταμ όπου συνέχισε να συνθέτει, δημιουργώντας μαζί του ένα από τα διασημότερα μουσικά σαλόνια της πόλης με τακτικούς επισκέπτες του μεταξύ άλλων τον Joseph Joachim, τον Johannes Brahms, τον Anton Rubinstein και το ζεύγος Grieg. Από τα έργα που η Amanda Maier συνέθεσε μέχρι τον θάνατό της στα 41 της χρόνια το 1894, ακούγονται σε πρώτες παγκόσμιες ηχογραφήσεις το Κοντσέρτο της για βιολί,ένα κομμάτι από τον κύκλο Σουηδικές Μελωδίες και Χοροί για βιολί και πιάνο (γραμμένο σε συνεργασία με τον σύζυγό της) και το κύκνειο άσμα της, το Κουαρτετο με πιάνο σε λα ελάσσονα
Η Amanda Maier υπήρξε η πρώτη Σουηδή βιολίστρια και συνθέτις που στο 2ο μισό του 19ου αιώνα έγινε διάσημη στην Ευρώπη, και η πρώτη γυναίκα που απέκτησε δίπλωμα διεύθυνσης ορχήστρας στη χώρα της.Το 1880,έχοντας ήδη συνθέσει και παρουσιάσει έργα της στη Στοκχόλμη, στη Λειψία και στις περιοδείες της, παντρεύτηκε τον Γερμανο-Ολλανδό πιανίστα και συνθέτη Julius Roentgen και εγκαταστάθηκε στο Άμστερνταμ όπου συνέχισε να συνθέτει, δημιουργώντας μαζί του ένα από τα διασημότερα μουσικά σαλόνια της πόλης με τακτικούς επισκέπτες του μεταξύ άλλων τον Joseph Joachim, τον Johannes Brahms, τον Anton Rubinstein και το ζεύγος Grieg. Από τα έργα που η Amanda Maier συνέθεσε μέχρι τον θάνατό της στα 41 της χρόνια το 1894, ακούγονται σε πρώτες παγκόσμιες ηχογραφήσεις το Κοντσέρτο της για βιολί,ένα κομμάτι από τον κύκλο Σουηδικές Μελωδίες και Χοροί για βιολί και πιάνο (γραμμένο σε συνεργασία με τον σύζυγό της) και το κύκνειο άσμα της, το Κουαρτετο με πιάνο σε λα ελάσσονα