Ο Ρωσοεβραϊκής καταγωγής Αμερικανός βιολιστής προωθήθηκε 13χρονος το 1904 στους διεθνείς μουσικούς κύκλους από τον δάσκαλό του Leopold Auer, και μέχρι το 1914 είχε γίνει διάσημος στην Ευρώπη,στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία ως ένας από τους κορυφαίους σολίστ της εποχής.Από ηχογραφήσεις της περιόδου 1913-1918 ο Mischa Elman συνοδεύει σε δύο τραγούδια των Massenet και Leoncavallo τον Ιταλό τενόρο και προσωπικό του φίλο Enrico Caruso, και σε ένα τραγούδι του Braga την Νεοζηλανδή σοπράνο Frances Alda, και παίζει αποσπάσματα από δύο κουαρτέτα των Haydn και Tchaikovsky με το Κουαρτέτο Εγχόρδων Elman που ίδρυσε το 1916 στις ΗΠΑ. Απο ηχογραφήσεις της δεκαετίας του ‘50 παίζει το Κοντσέρτο για βιολί του Mendelssohn με την Φιλαρμονική της Ν.Υόρκης υπο τον Δημήτρη Μητρόπουλο και έναν από τους 3 Εβραϊκούς Χορούς για βιολί και πιάνο του Marc Lavry με τον Ισραηλινό πιανίστα Joseph Seiger, μόνιμο συνοδό του από το 1950 ως το 1967
Ο Ρωσοεβραϊκής καταγωγής Αμερικανός βιολιστής προωθήθηκε 13χρονος το 1904 στους διεθνείς μουσικούς κύκλους από τον δάσκαλό του Leopold Auer, και μέχρι το 1914 είχε γίνει διάσημος στην Ευρώπη,στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία ως ένας από τους κορυφαίους σολίστ της εποχής.Από ηχογραφήσεις της περιόδου 1913-1918 ο Mischa Elman συνοδεύει σε δύο τραγούδια των Massenet και Leoncavallo τον Ιταλό τενόρο και προσωπικό του φίλο Enrico Caruso, και σε ένα τραγούδι του Braga την Νεοζηλανδή σοπράνο Frances Alda, και παίζει αποσπάσματα από δύο κουαρτέτα των Haydn και Tchaikovsky με το Κουαρτέτο Εγχόρδων Elman που ίδρυσε το 1916 στις ΗΠΑ. Απο ηχογραφήσεις της δεκαετίας του ‘50 παίζει το Κοντσέρτο για βιολί του Mendelssohn με την Φιλαρμονική της Ν.Υόρκης υπο τον Δημήτρη Μητρόπουλο και έναν από τους 3 Εβραϊκούς Χορούς για βιολί και πιάνο του Marc Lavry με τον Ισραηλινό πιανίστα Joseph Seiger, μόνιμο συνοδό του από το 1950 ως το 1967