Εμπνευσμένος από το ταξιδιωτικό ημερολόγιο του Pierre Loti στην Περσία με τίτλο ‘’Προς το Ισπαχάν’’ και από τις ‘’1001 Νύχτες’’, ο Koechlin συνέθεσε τον πιανιστικό κύκλο ‘’Οι Περσικές Ώρες’’ ανάμεσα στο 1913 και το 1919, ως ένα φανταστικό ταξίδι στις χώρες του μυστηρίου και του ονείρου, επιδιώκοντας η μουσική του να παραπέμπει στην Ανατολή χωρίς τη χρήση ανατολίτικων τρόπων αλλά με μια ηχητική παλέτα καθαρά δυτική. Από τα 16 κομμάτια του κύκλου, που ο Γάλλος συνθέτης αφιέρωσε σε 16 πρόσωπα του στενού και του ευρύτερου περιβάλλοντός του, ο Herbert Henck παίζει, σε πρώτη ηχογράφηση του 1986, 8 κομμάτια αφιερωμένα αντίστοιχα στους Pierre Loti, Henri Rabaud, Maurice Ravel, Gabriel Fauré, Erik Satie, Joseph Charles Mardrus,,Camille Saint-Saens και Darius Milhaud
Εμπνευσμένος από το ταξιδιωτικό ημερολόγιο του Pierre Loti στην Περσία με τίτλο ‘’Προς το Ισπαχάν’’ και από τις ‘’1001 Νύχτες’’, ο Koechlin συνέθεσε τον πιανιστικό κύκλο ‘’Οι Περσικές Ώρες’’ ανάμεσα στο 1913 και το 1919, ως ένα φανταστικό ταξίδι στις χώρες του μυστηρίου και του ονείρου, επιδιώκοντας η μουσική του να παραπέμπει στην Ανατολή χωρίς τη χρήση ανατολίτικων τρόπων αλλά με μια ηχητική παλέτα καθαρά δυτική. Από τα 16 κομμάτια του κύκλου, που ο Γάλλος συνθέτης αφιέρωσε σε 16 πρόσωπα του στενού και του ευρύτερου περιβάλλοντός του, ο Herbert Henck παίζει, σε πρώτη ηχογράφηση του 1986, 8 κομμάτια αφιερωμένα αντίστοιχα στους Pierre Loti, Henri Rabaud, Maurice Ravel, Gabriel Fauré, Erik Satie, Joseph Charles Mardrus,,Camille Saint-Saens και Darius Milhaud