Από το ντεμπούτο του με το Ελληνικό Μελόδραμα του Δ.Λαυράγκα το 1928 μέχρι την τελευταία του εμφάνιση στην ΕΛΣ το 1958, ο Αντώνης Δελένδας διακρίθηκε για τις επιδόσεις του στο ευρύ ρεπερτόριό του (ιταλικές, γαλλικές, γερμανικές και ελληνικές όπερες, βιεννέζικες οπερέτες, ορατόρια και μεγάλα θρησκευτικά έργα, αλλά και δημοφιλή ελληνικά και ξένα τραγούδια), και συνεργάστηκε με καταξιωμένους συναδέλφους του όπως οι Γιάννης Αγγελόπουλος, Νίκος Μοσχονάς, Elvira de Hidalgo, κ.α, καθώς και με την νεαρή Μαρία Κάλλας με την οποία εμφανίστηκαν μαζί σε πάνω από 30 παραστάσεις μέχρι το 1945. Απο δύο ρεσιτάλ του στο ΕΙΡ το 1956 ο Αντώνης Δελένδας ακούγεται σε 4 άριες των Mascagni, Leoncavallo, Massenet και Puccini, και στο ‘’Kashmir Song’’ της Amy Woodforde-Finden, και από την δισκογραφία του ακούγεται σε 7 τραγούδια των Θεόδωρου Σπάθη, Αττικ, Γιώργου Βιτάλη, Raimondi, Χρήστου Χαιρόπουλου, Θεόφραστου Σακελλαρίδη και Νίκου Χατζηαποστόλου (Ο Αντώνης Δελένδας με την Μαρία Κάλλας στην Tosca το 1942)
Από το ντεμπούτο του με το Ελληνικό Μελόδραμα του Δ.Λαυράγκα το 1928 μέχρι την τελευταία του εμφάνιση στην ΕΛΣ το 1958, ο Αντώνης Δελένδας διακρίθηκε για τις επιδόσεις του στο ευρύ ρεπερτόριό του (ιταλικές, γαλλικές, γερμανικές και ελληνικές όπερες, βιεννέζικες οπερέτες, ορατόρια και μεγάλα θρησκευτικά έργα, αλλά και δημοφιλή ελληνικά και ξένα τραγούδια), και συνεργάστηκε με καταξιωμένους συναδέλφους του όπως οι Γιάννης Αγγελόπουλος, Νίκος Μοσχονάς, Elvira de Hidalgo, κ.α, καθώς και με την νεαρή Μαρία Κάλλας με την οποία εμφανίστηκαν μαζί σε πάνω από 30 παραστάσεις μέχρι το 1945. Απο δύο ρεσιτάλ του στο ΕΙΡ το 1956 ο Αντώνης Δελένδας ακούγεται σε 4 άριες των Mascagni, Leoncavallo, Massenet και Puccini, και στο ‘’Kashmir Song’’ της Amy Woodforde-Finden, και από την δισκογραφία του ακούγεται σε 7 τραγούδια των Θεόδωρου Σπάθη, Αττικ, Γιώργου Βιτάλη, Raimondi, Χρήστου Χαιρόπουλου, Θεόφραστου Σακελλαρίδη και Νίκου Χατζηαποστόλου
(Ο Αντώνης Δελένδας με την Μαρία Κάλλας στην Tosca το 1942)