127 GUILHERMINA SUGGIA : Η ΝΤΙΒΑ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΛΟΥ
Λεπτομέρειες εκπομπής
id
285
127 GUILHERMINA SUGGIA : Η ΝΤΙΒΑ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΛΟΥ
2014-06-14 Σαβ.
Απο τη Μουσική τους μαθαίνω τη ζωή τους
ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ Παραγωγή-Παρουσίαση : Κάτια Καλλιτσουνάκη GUILHERMINA SUGGIA : Η ΝΤΙΒΑ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΛΟΥ Η Πορτογαλίδα σολίστ σπούδασε στη Λειψία όπου το 1905 έκανε την πρώτη της εμφάνιση με την Ορχήστρα του Gewandhaus υπο τον Arthur Nikisch, και από το 1906 ως το 1912 έζησε στο Παρίσι με τον μέντορα και εραστή της Pablo Casals, περιοδεύοντας μαζί του σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις. Ασφυκτιώντας όμως στη σκιά του, διέκοψε το δεσμό τους και το 1915 εγκαταστάθηκε στο Λονδίνο όπου μέχρι το 1930 συνεργάστηκε με σπουδαίους μαέστρους και πιανίστες, και απέκτησε τεράστια φήμη χάρι στην τεχνική της αλλά και στην εντυπωσιακή σκηνική της παρουσία, την οποία τόνιζε με τις πολυτελείς τουαλέτες της και τις περίτεχνες κομμώσεις της. Από ηχογραφήσεις της περιόδου 1925-1930 ακούγεται στο 2ο Κοντσέρτο του J.Haydn (δ/ση :John Barbirolli), σε δύο μέρη από τα κοντσέρτα των Eduard Lalo και Camille Saint -Saens (δ/ση : Lawrence Collingwood), στη Σονάτα του Giovanni Battista Sammartini (πιάνο : George Reeves) και στην Ελεγεία του Gabriel Fauré (πιάνο : Reginald Paul )
ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ
Παραγωγή-Παρουσίαση : Κάτια Καλλιτσουνάκη
GUILHERMINA SUGGIA : Η ΝΤΙΒΑ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΛΟΥ
Η Πορτογαλίδα σολίστ σπούδασε στη Λειψία όπου το 1905 έκανε την πρώτη της εμφάνιση με την Ορχήστρα του Gewandhaus υπο τον Arthur Nikisch, και από το 1906 ως το 1912 έζησε στο Παρίσι με τον μέντορα και εραστή της Pablo Casals, περιοδεύοντας μαζί του σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις. Ασφυκτιώντας όμως στη σκιά του, διέκοψε το δεσμό τους και το 1915 εγκαταστάθηκε στο Λονδίνο όπου μέχρι το 1930 συνεργάστηκε με σπουδαίους μαέστρους και πιανίστες, και απέκτησε τεράστια φήμη χάρι στην τεχνική της αλλά και στην εντυπωσιακή σκηνική της παρουσία, την οποία τόνιζε με τις πολυτελείς τουαλέτες της και τις περίτεχνες κομμώσεις της. Από ηχογραφήσεις της περιόδου 1925-1930 ακούγεται στο 2ο Κοντσέρτο του J.Haydn (δ/ση :John Barbirolli), σε δύο μέρη από τα κοντσέρτα των Eduard Lalo και Camille Saint -Saens (δ/ση : Lawrence Collingwood), στη Σονάτα του Giovanni Battista Sammartini (πιάνο : George Reeves) και στην Ελεγεία του Gabriel Fauré (πιάνο : Reginald Paul )
(Αugustus John : Guilhermina Suggia -1923)