187 Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ELIZABETH SPRAGUE COOLIDGE-ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Λεπτομέρειες εκπομπής
id
345
187 Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ELIZABETH SPRAGUE COOLIDGE-ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
2015-03-07 Σαβ.
Απο τη Μουσική τους μαθαίνω τη ζωή τους
Η Αμερικανίδα πιανίστα Elizabeth Sprague Coolidge διέθεσε επι 35 χρόνια την τεράστια οικογενειακή περιουσία της στην προώθηση της σύγχρονης μουσικής δωματίου θεσπίζοντας το διαγωνισμό σύνθεσης Coolidge και σημαντικά Φεστιβάλ στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, στην οικονομική υποστήριξη δεκάδων συνθετών και μουσικών συνόλων μέσω του Ιδρύματός της, στην κατασκευή και τον εξοπλισμό της Αίθουσας Συναυλιών της Βιβλιοθήκης του Κονγκρέσου, στη διοργάνωση συναυλιών με ελεύθερη είσοδο για μαθητές και φοιτητές, στη μετάκληση διάσημων Ευρωπαίων μουσικών και ορχηστρών στις ΗΠΑ και σε πολυάριθμες μουσικές ευεργεσίες. Στο 1ο από τα 4 μέρη του αφιερώματος στη μουσική της προσφορά ακούγονται αποσπάσματα από τη Σονάτα για βιόλα και πιάνο της Rebecca Clarke (συμμετοχή στον 1ο διαγωνισμό σύνθεσης Coolidge το 1919), τα Chansons Madecasses για φωνή, πιάνο, φλάουτο και βιολοντσέλλο του Maurice Ravel σε πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση του 1932 με τη soprano Madeleine Grey,τον συνθέτη στο πιάνο και δύο Γάλλους μουσικούς (παραγγελία του Ιδρύματος Coolidge το 1926 ) και το Trittico Botticcelliano του Ottorino Respighi που παρουσιάστηκε στο, θεσπισμένο από την ίδια, Φεστιβάλ της Βενετίας το 1927 υπο τη δική του διεύθυνση
Η Αμερικανίδα πιανίστα Elizabeth Sprague Coolidge διέθεσε επι 35 χρόνια την τεράστια οικογενειακή περιουσία της στην προώθηση της σύγχρονης μουσικής δωματίου θεσπίζοντας το διαγωνισμό σύνθεσης Coolidge και σημαντικά Φεστιβάλ στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, στην οικονομική υποστήριξη δεκάδων συνθετών και μουσικών συνόλων μέσω του Ιδρύματός της, στην κατασκευή και τον εξοπλισμό της Αίθουσας Συναυλιών της Βιβλιοθήκης του Κονγκρέσου, στη διοργάνωση συναυλιών με ελεύθερη είσοδο για μαθητές και φοιτητές, στη μετάκληση διάσημων Ευρωπαίων μουσικών και ορχηστρών στις ΗΠΑ και σε πολυάριθμες μουσικές ευεργεσίες. Στο 1ο από τα 4 μέρη του αφιερώματος στη μουσική της προσφορά ακούγονται αποσπάσματα από τη Σονάτα για βιόλα και πιάνο της Rebecca Clarke (συμμετοχή στον 1ο διαγωνισμό σύνθεσης Coolidge το 1919), τα Chansons Madecasses για φωνή, πιάνο, φλάουτο και βιολοντσέλλο του Maurice Ravel σε πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση του 1932 με τη soprano Madeleine Grey,τον συνθέτη στο πιάνο και δύο Γάλλους μουσικούς (παραγγελία του Ιδρύματος Coolidge το 1926 ) και το Trittico Botticcelliano του Ottorino Respighi που παρουσιάστηκε στο, θεσπισμένο από την ίδια, Φεστιβάλ της Βενετίας το 1927 υπο τη δική του διεύθυνση