ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ : Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΜΙΑΣ ΦΙΛΙΑΣ
Λεπτομέρειες εκπομπής
id
559
ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ : Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΜΙΑΣ ΦΙΛΙΑΣ
2019-01-12 Σαβ.
Απο τη Μουσική τους μαθαίνω τη ζωή τους
Στην σύντομη ζωή των 39 χρόνων του, ο Ρώσος αρχιτέκτων και ζωγράφος Viktor Hartmann πρόλαβε να δώσει το καλλιτεχνικό του στίγμα και με τις δύο του ιδιότητες, ωστόσο η υστεροφημία του δεν συντηρήθηκε τόσο χάρι στα έργα του όσο χάρι στον πιανιστικό κύκλο ‘’Pictures at an exhibition’’ που συνέθεσε το 1874 στη μνήμη του ο φίλος του Modest Mussorgsky, βλέποντας τα 400 έργα του (σχέδια και υδατογραφίες) στη μεγάλη έκθεση που οργάνωσε στην Αγία Πετρούπολη, 6 μήνες μετά τον θάνατό του, ο κριτικός Vladimir Stassov. O Evgeni Kissin παίζει την πιανιστική εκδοχή του έργου και ο Serge Koussevitzky,ο οποίος είχε παραγγείλει την ενορχήστρωσή του στον Maurice Ravel το 1922 στο Παρίσι, διευθύνει τη Συμφωνική της Βοστώνης στο καταληκτικό μέρος του, ‘’Η Μεγάλη Πύλη του Κιέβου’’
Στην σύντομη ζωή των 39 χρόνων του, ο Ρώσος αρχιτέκτων και ζωγράφος Viktor Hartmann πρόλαβε να δώσει το καλλιτεχνικό του στίγμα και με τις δύο του ιδιότητες, ωστόσο η υστεροφημία του δεν συντηρήθηκε τόσο χάρι στα έργα του όσο χάρι στον πιανιστικό κύκλο ‘’Pictures at an exhibition’’ που συνέθεσε το 1874 στη μνήμη του ο φίλος του Modest Mussorgsky, βλέποντας τα 400 έργα του (σχέδια και υδατογραφίες) στη μεγάλη έκθεση που οργάνωσε στην Αγία Πετρούπολη, 6 μήνες μετά τον θάνατό του, ο κριτικός Vladimir Stassov. O Evgeni Kissin παίζει την πιανιστική εκδοχή του έργου και ο Serge Koussevitzky,ο οποίος είχε παραγγείλει την ενορχήστρωσή του στον Maurice Ravel το 1922 στο Παρίσι, διευθύνει τη Συμφωνική της Βοστώνης στο καταληκτικό μέρος του, ‘’Η Μεγάλη Πύλη του Κιέβου’’