ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ CHARLES STANFORD Ο Ιρλανδός Charles Villiers Stanford υπήρξε μια προσωπικότητα με ισχυρή επιρροή στην αγγλική μουσική ζωή για σχεδόν 4 δεκαετίες. Καθηγητής των σημαντικότερων Άγγλων συνθετών του 20ου αιώνα, μαέστρος χορωδιών και ορχηστρών, οργανίστας και πιανίστας, ο Stanford υπήρξε επίσης ένας αξιόλογος συνθέτης με διεθνή απήχηση, μέχρι τη δεκαετία του 1900 που επισκιάστηκε από τον άλλοτε προστατευόμενό του Edward Elgar. Ωστόσο, παρά την πικρία του για τον παραγκωνισμό του, εξακολούθησε να συνθέτει σχεδόν ως τον θάνατό του το 1924. Απο τα 200 έργα που κατέλιπε, ακούγονται το τραγούδι La belle dame sans merci σε ποίηση Keats, ένα τραγούδι από τον κύκλο 50 Τραγούδια της Παλιάς Ιρλανδίας, αφιερωμένον στον φίλο του Johannes Brahms, το finale από το 1ο Κοντσέρτο για πιάνο (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση του 1995), το Τρίο με πιάνο αρ.3 (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση του 2006) και η Φαντασία αρ. 1 για κλαρινέτο και κουαρτέτο εγχόρδων
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ CHARLES STANFORD
Ο Ιρλανδός Charles Villiers Stanford υπήρξε μια προσωπικότητα με ισχυρή επιρροή στην αγγλική μουσική ζωή για σχεδόν 4 δεκαετίες. Καθηγητής των σημαντικότερων Άγγλων συνθετών του 20ου αιώνα, μαέστρος χορωδιών και ορχηστρών, οργανίστας και πιανίστας, ο Stanford υπήρξε επίσης ένας αξιόλογος συνθέτης με διεθνή απήχηση, μέχρι τη δεκαετία του 1900 που επισκιάστηκε από τον άλλοτε προστατευόμενό του Edward Elgar. Ωστόσο, παρά την πικρία του για τον παραγκωνισμό του, εξακολούθησε να συνθέτει σχεδόν ως τον θάνατό του το 1924. Απο τα 200 έργα που κατέλιπε, ακούγονται το τραγούδι La belle dame sans merci σε ποίηση Keats, ένα τραγούδι από τον κύκλο 50 Τραγούδια της Παλιάς Ιρλανδίας, αφιερωμένον στον φίλο του Johannes Brahms, το finale από το 1ο Κοντσέρτο για πιάνο (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση του 1995), το Τρίο με πιάνο αρ.3 (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση του 2006) και η Φαντασία αρ. 1 για κλαρινέτο και κουαρτέτο εγχόρδων