Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ALEXANDRE TANSMAN-ΜΕΡΟΣ A’ Ο Πολωνός συνθέτης -πιανίστας που έζησε 72 χρόνια στο Παρίσι και 5 αυτοεξόριστος στις ΗΠΑ, απέκτησε διεθνή φήμη και με τις δύο του ιδιότητες, και ένα μεγάλο κύκλο φίλων που περιλάμβανε συνθέτες,καλλιτέχνες και διανοούμενους όπως οι Maurice Ravel, Darius Milhaud, Igor Stravinsky, Bohuslav Martinu, Alfredo Casella, George Gershwin, Bela Bartok, Sergei Prokofiev, Charlie Chaplin, Jean Renoir,Thomas Mann και Albert Einstein,και εξέχοντες μαέστρους και σολίστ που έπαιξαν τα έργα του στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. O Andres Segovia παίζει τη Μαζούρκα για κιθάρα που του αφιέρωσε το 1925, η Iva Vaglenova παίζει την Τρανσατλαντική Σονατίνα για πιάνο που πρωτοεκτελέστηκε το 1930 από τον Walter Gieseking (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση), και τα 3 Κομμάτια για πιάνο σε φόρμα blues αφιερωμένα το 1937 στον Bernard Laberge, και ο Christian Seibert παίζει το Κοντσερτίνο για πιάνο, αφιερωμένο το 1931 στον Jose Iturbi, και ένα μέρος από το Κομμάτι κοντσέρτου για πιάνο αριστερό χέρι και ορχήστρα γραμμένο το 1943 στο Hollywood για τον Paul Wittgenstein (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση)
Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ALEXANDRE TANSMAN-ΜΕΡΟΣ A’
Ο Πολωνός συνθέτης -πιανίστας που έζησε 72 χρόνια στο Παρίσι και 5 αυτοεξόριστος στις ΗΠΑ, απέκτησε διεθνή φήμη και με τις δύο του ιδιότητες, και ένα μεγάλο κύκλο φίλων που περιλάμβανε συνθέτες,καλλιτέχνες και διανοούμενους όπως οι Maurice Ravel, Darius Milhaud, Igor Stravinsky, Bohuslav Martinu, Alfredo Casella, George Gershwin, Bela Bartok, Sergei Prokofiev, Charlie Chaplin, Jean Renoir,Thomas Mann και Albert Einstein,και εξέχοντες μαέστρους και σολίστ που έπαιξαν τα έργα του στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ.
O Andres Segovia παίζει τη Μαζούρκα για κιθάρα που του αφιέρωσε το 1925, η Iva Vaglenova παίζει την Τρανσατλαντική Σονατίνα για πιάνο που πρωτοεκτελέστηκε το 1930 από τον Walter Gieseking (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση), και τα 3 Κομμάτια για πιάνο σε φόρμα blues αφιερωμένα το 1937 στον Bernard Laberge, και ο Christian Seibert παίζει το Κοντσερτίνο για πιάνο, αφιερωμένο το 1931 στον Jose Iturbi, και ένα μέρος από το Κομμάτι κοντσέρτου για πιάνο αριστερό χέρι και ορχήστρα γραμμένο το 1943 στο Hollywood για τον Paul Wittgenstein (πρώτη παγκόσμια ηχογράφηση)